27 Temmuz 2010 Salı

lost..

geçen yılı hatırlıyorum. comic con'u büyük heyecanla bekliyordum. lost ekibi katılacaktı çünkü ve promo afiş spoiler artık ne olursa son sezonla ilgili, onu duyma heyecanıyla doluydum. sonra bir afiş çıktı. tüm karakterler var! comic con panelinde tek tek herkes afiş üzerinde görünmeye başlıyor videoda. nasıl bir heyecandı o! sonra o da ne! charlie çıktı geldi adamların yanına. son sezonda charlie var lan diye ayrı bir sevinç -ki öldüğü sahnede bildiğin ağlamıştım-.

yani dizi hakkında en ufak bir bilgi, en ufak bir görüntü, fotoğraf için sürekli olarak sağı solu takip ettiğim bir yazdı geçen yaz. peki bu yaz? comic con var ama hiç heyecanlandırıyor mu? hayır. bomboş bir yaz sanki. lost yok çünkü bu kez. lost'un 10 saniyelik bir promo yayınlamayacağını biliyorum artık. çünkü bitti. yok artık öyle bir şey. lost bitti.

derken yine bir haber. 24 ağustos'ta yayınlanacak olan 6. sezon seti içinde lost'un 12 dakikalık yeni görüntüleri yer alacakmış. hurley ve benjamin varmış diziden sadece. ilginç bir 12 dakika izleyeceğiz sanırım. yetmez belki ama, özlem gidereceğiz tekrar lost ile. belki de son kez vedalaşacağız, yeni bin yılın ilk efsanesiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder